4. קבלת הצעות וגיוס "ג'ובר"

ברגע שפרסמתם עבודה, תתחילו לקבל הצעות מחיר מעובדים המעוניינים בה.

את הצעות המחיר תוכלו לראות בעמוד העבודה. את רשימת העבודות שלכם תמצאו בלשונית פעילות המעסיק שלי שבפרופיל שלכם. לחצו על העבודה כדי לפתוח את העמוד שלה.

בתחתית העמוד תראו את כל הצעות המחיר שקיבלתם. בדקו את הפרופילים של העובדים, דברו איתם, שאלו את כל השאלות החשובות, וכשתחליטו על העובד המתאים לכם ביותר לחצו על כפתור "קבל עובד לעבודה".

ודאו שהמחיר והדדליין שהציע המועמד מתאימים לדרישותיכם. אם לא, אתם יכולים לדבר איתו ולנהל משא ומתן על התנאים לפני שתחליטו לקבל אותו.

הקבלה לעבודה תושלם כאשר גם אתם וגם העובד תאשרו את התנאים. בלשונית "תנאים" בעמוד העבודה תוכלו לצפות ולשנות את התנאים בהתאם לצורך.

קיבלתם את העובד? הפקידו כבר עכשיו את התשלום בנאמנות. העובד יקבל את הכסף רק לאחר שתאשרו שביצע את עבודתו. ההפקדה תבטיח לעובד שהוא יקבל את הכסף בסיום והוא יכול להתחיל לעבוד.

נהלו את כל התקשורת מול העובד באמצעות המערכת שלנו. חשוב מאוד - במקרה שתגיעו להליך בוררות, רק ההודעות שעברו באמצעות המערכת יוכלו לשמש כראיות.

בסיום העבודה, בדקו שהעבודה נעשתה לשביעות רצונכם, ואשרו את התשלום על ידי לחיצה על כפתור "אישור תשלום". הכסף יגיע לחשבון סטארט א גוב של העובד. לחיצה על "ביטול תשלום" תוביל לפתיחה בהליך יישוב סכסוכים. עשו זאת רק אם נתקלתם בבעיה ואתם רוצים לנסות להגיע לפשרה עם העובד או לגשת לבוררות.

לבסוף, דרגו את העובד והעניקו לו מדליות עבור כל אחת מהמיומנויות שהגדרתם בתחילת התהליך.

טיפים לקבלה לעבודה:

 

 

 

Add comment